Replika Pistoletu REF14760

  • Prędkość początkowa: 140 fps
  • Długość: 217 mm
  • Waga: 600 g

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

Replika Pistoletu REF14760
Producent: ASG
Kod produktu: ASG-03-000029
Ocena: 5/54.67 / 5 (30 opinii)
WYSYŁKA INPOST: TAK
status_icon
Produkt w magazynie w bardzo małej ilości
Wysyłka w 3 dni
Koszt od 9,90 PLN
99,99 PLN
99.99PLN / 1szt.
In stock
eRaty Santander Consumer BankeRaty Santander Consumer Bank

U nas możesz kupić na raty!

Oferujemy Ci szybkie i łatwe zakupy na raty bez wychodzenia z domu. Wniosek o kredyt złożysz online podczas składania zamówienia.
Oblicz ratę
Szybkie i tanie zwrotySprawdź
PEŁEN OPIS

 

    Replika Pistoletu REF14760

 

Replika wyprodukowana przez firmę Action Sport Games wykonana z plastiku ABS i elementów metalowych.Bardzo pojemny magazynek - 26 kulek.

 

    W skład zestawu wchodzi:

 

- replika
- magazynek

Parametry techniczne:
Nazwa:
Replika Pistoletu REF14760
Producent:
ASG
Gwarancja:
6 miesięcy
Wykonanie:
Metal + tworzywo sztuczne
Napęd / zasilanie:
Napęd sprężynowy
Prędkość wylotowa [FPS]:

Jest to prędkość kulki, w momencie opuszczenia przez nią lufy repliki. Mierzona jest w FPS (stopy na sekundę).

1 FPS = 0,3 m/s

1 J = 99 m/s

1 J = 326,7 FPS

140
Długość repliki [mm]:

Długość repliki mierzona jest pomiędzy dwoma najdalej oddalonymi od siebie punktami. Poszczególne modele posiadają kilka tych wartości, ze względu na swoją konstrukcję umożliwiającą zmniejszenie lub zwiększenie długości (np. składana kolba lub przedłużany tłumik ognia).

217
Waga [g]:

Jest to wartość, która obejmuje wagę repliki, magazynka oraz pozostałych akcesorii znajdujących się w zestawie bez akumulatora, ładowarki, wyciora itp. itd.

600
Tryb ognia:
Ogień pojedynczy
Pojemność magazynka [szt.]:
26
Hop-Up:

System Hop-Up służy do podkręcania kulki podczas wystrzału (wprowadzenie jej w obrót rotacyjny), dzięki któremu, przedłuża ona swój tor lotu. Działające prawa fizyki, powodują iż obrót kulki unosi ją do góry, natomiast siły grawitacyjne naturalnie ją przyciągają. Odpowiednie wyregulowanie Hop-Up, spowoduje wyrównanie tych dwóch zjawisk, co zaowocuje długim i prostym lotem na dłuższym dystansie oraz większeym skupieniem strzału (poprawienie celności).

Jest
Blow Back:

Blow Back (BB) jest to system imitujący pracę zamka (odrzut podczas wystrzału), który spotykany jest najczęściej w modelach gazowych pistoletów i karabinów, jednakże co raz częściej pojawia się on także w replikach elektrycznych. Dzięki temu, strzelanie staje się bardziej zbliżone do ostrych odpowiedników, co zwiększa realizm podczas rozgrywek. Za każdym naciśnięciem za spust, replice towarzyszy tzw. "kopnięcie", czyli odrzut spowodowany zwrotnym ruchem zamka.
W modelach gazowych, system blowback działa dzięki przeznaczonej na ten cel większej części gazu, natomiast w replikach elektrycznych, zamek poruszany jest dzięki pracy silnika napędzającego cały mechanizm.

Brak
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 30 Średnia ocena: 4.67
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Tranzakcja przebiegła pomyślnie. Miło i bez Problemów
Ocena: Ocena: 2
Autor:
Przemilcze .. Po 30 minutach użytkowania pękły 2 bardzo ważne elementy plastikowe bez których broń nadaje się do niczego ... Daje 2 bo chociaż dobrze strzelała
Ocena: Ocena: 5
Autor:
magazynek jest bardzo pojemny, a replika idealnie odwzorowuje oryginał : wagą, szczegółami i wyglądem zasięg to 35m przy kulkach 0.3g
Ocena: Ocena: 4
Autor:
bron swietnie lezy w dloni, pojemny magazynek, znakomity zasieg, czasem sie zacina ale jest ok 4 sie nalezy
Ocena: Ocena: 5
Autor:
bardzo dobra replika nie psuje mi się już 3 lata dalej ją mam daje 5
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Zajefajny pistolet odkupiłem go od kolegi za 20 zł a kiedy pokazałem go kuzynowi myślał że mam prawdziwą giwerę. Wielki pozytyw za wykonanie i wagę.
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Super pistolet. Przydaje się jako broń dodatkowa.
Ocena: Ocena: 5
Autor:
SUPER GUN zasięg znakomity można kupić dodatkowe magi :D
Ocena: Ocena: 5
Autor:
GORĄCO POLECAM
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Cudna broń jak mieliśmy walke to ten pistols jako broń dodatkowa wymiatał naprawdę.Ile razy mi spadł trudno zliczyć ale nie ma żadnego zadrapania ani nic się niepopsuło
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Świetnie leży w dłoni, idealna celność - siła jak na cenę i rodzaj broni - Dobra+ :) Polecam jako broń podręczną :)
Ocena: Ocena: 5
Autor:
magazynek duży celność dobra dostałem na urodziny i jest zajefajny xD
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Już nie mogę się doczekać kiedy będzie na stanie i natychmiast zamawiam ;)
Ocena: Ocena: 5
Autor:
dobra beretka. Ładnie strzela idealna na wypełniacza kabury bądź broń boczną niskim kosztem.
Ocena: Ocena: 5
Autor:
BERETTA jest zajebiaszcza mam ja juz rok i nic w niej niewalnelo. Naprawde polecam!! Energia strzalu jest mocna jak na taka bron.
Ocena: Ocena: 4
Autor:
Bardzo dobra replika, mialem ja 2 lata, ale mi sie zepsula, cos sie stalo z szyna, tzn. jak pociagalem za spust to szyna spadala a kulki zostawaly w komorze. Daje 4 bo przez te 2 lata sie spisywal znakomicie.
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Świetna broń!Mam ją od 2 miechów i muszę powiedzie że sprawuje się znakomicie! Bardzo realistycznie wykonana, jej skuteczny zasięg to ok. 20 metrów,świetna celność ,posiada też bardzo pojemny magazynek jak na pistola. Daje 5/5
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Gnacior bardzo fajny! Mam go już od chyba półtora roku, i wszystko w najlepszym porządku. Polecam wszystkim lubiącym mocną, realistyczną broń krótką!
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Mój pierwszy gnat jakim zostalem właścielem i naprawde juz ponad rok temu go nabylem i do dziś w pełni sprawny, znakomity zasięg, i wszystko ok :) polecam :)
Ocena: Ocena: 5
Autor:
mam pistolet od niedawna na początku miałem z nim problemy ale teraz jest spoko a do tego to że sie blokuje gdy kulki sie skończą i można go rozkładadaci przez wyjęcie jednego bolca pistol warty uwagi polecam wszystkim
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Mam ją od pół roku i bardzo dobrze się spisuje.Ma duży zasięg i dużą moc. Polecam ją każdemu kto jest zafascynowany tym sportem.
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Właśnie go dostałem. Jestem, bardzo zadowolony:) proponuje kulki 20g bezszwowe.To po prostu świetna broń i szkoda ze skala jest tylko do pięciu bo na pewno dałbym więcej:) POLECAM!!!
Ocena: Ocena: 5
Autor:
mam tego guna 3 miesiące jak narazie spisuje się dobrze tylko trochę się zacina.Ma bardzo pojemny magazynek i dobry zasięg.Polecam!
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Dostałem ją wczoraj. Jest po prost fantastyczna. Celność 100%. Wykonanie też jest bardzo dobre. Jak najbardziej zasługuje na 5.
Ocena: Ocena: 5
Autor:
ta beretta jest zajefajne. strzelalem z niej na wczasach i jest dobra i poreczna. jako prawdziwa replika tez jest fajna :-) jest to mocna replika bo za pierwszym razem rozbilismy z niej zarowke na latarni i szybe (byl przypal ale dobra) daje 5. chce ja kupic ale narazie nie ma jej na stanie :-(
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Mam tę replikę od 5 miechów. Na początku miałem problemy z zacinającymi się kulkami w łozie, ale po przesmarowaniu do tej pory działa bez zarzutów, Przy 0,2g spokojnie niesie na 20m, potem kulka opada. Noszę ją jako broń zapasową, ale kiedy trzeba doskonale robi swoje. Niezależnie od ceny bardzo dobra replika, polecam ją wszystkim fanom ASG.
Ocena: Ocena: 5
Autor:
mam ten egzemplarz ok dwa miesiące strzela świetnie bardzo celnie niespotykanie bardzo mocno zasięg ok 30 35 m
Ocena: Ocena: 5
Autor:
Mam tą berettę już od ponad roku i jestem z niej bardzo zadowolony. Ani razu mnie jeszcze nie zawiodła. Bardzo dobry zasięg oraz bardzo dobra celność. Polecam ten produkt ponieważ naprawde jest świetny. PS. Magazynek mieści 27 kulek a nie 26 :-)
Ocena: Ocena: 4
Autor:
Dostałem ją wczoraj. Jestem zadowolony z zakupu i polecam ją dla tych co zaczynają swoją zabawę z airsoftem. Nie ma ona rewelacyjnego zasięgu, ale na początek jest wystarczający.
Zapytaj o produkt:

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

E-mail:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Poleć ten produkt:

Jeżeli chcesz poinformować swojego znajomego o produkcie, który Twoim zdaniem może go zainteresować, skorzystaj z poniższego formularza.

Do:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Możesz podać więcej adresów e-mail, rozdzielając je przecinkami
Podpis:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Treść:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel